23 Haziran 2015 Salı

Plath 7

Bruce, bugun iyi yurekli ve anlayisli olmak istemiyorum. Yaraliyim ve ozguven eksikligimi siddete basvurarak kapatmak istiyorum. Herkes gibi.

Senden ve erotizm yoksunlugundan nefret ediyorum. Ben sevismek istiyorum. Dokunmak ve vahsice sevilmek. Koklerimi topraktan cikar, zorla, dozerlerle gel ve ez beni. Yasami degersiz bir bocek gibi. Cigne. Korkak dokunuslarindan tiksiniyorum. Ne yapacagimi bilemez bir hale sokuyorlar beni. Dusunmeme izin veriyorlar. Ben bazen dusunmemek istiyorum. Acimdan keyif almak, arzulanmak istiyorum. Beni nasil sevecegini bileme ve hayvansilasalim. Bir oz varsa donulecek, primitifligimizdir o. Icimdeki seytani cikarmak icin rahipler getirecek misin? Yoksa beni kendi halime mi birakacaksin? Gidecek yerin olmadiginda iskencecine asik oluyorsun. Hepimiz ayniyiz guzelim.

Karanligimdan ne kadar da hosnut oldugumu biliyorsun. Bunu anlamak icin buyuk bir cabaya da gerek yok zaten. Kucuk beynini kullanmana bile gerek yok. Ben bazen karanligin kendisi oluyorum. Nereye gittigimi goremedigimi dusunuyor olmalisin. Oysa geceyle ve gecede buyudugun zaman karanlik bir engel olmaktan cikiyor. Bakislarindaki ayciceklerini secebiliyorum. Zaten beni de bu yuzden seviyorsun. Ulas bana neden ulasamiyorsun?

Secimlerimi aciklama geregi duymadigim icin bilincsiz oldugumu dusunuyor musun? Yenilgilerini kendine bile kabullendiremiyor olmalisin. Kabul edemediginin bilincinde bile degilsin oysa. Nasil da naifsin cocugum. Duygularini tanimamak icin diretiyorsun ayaklarini yere vurarak. Ustelik hissetmemenin olgunluk oldugunu dusunuyorsun. Nasil da korsun. Ekmek bile kesemeyeceginden eminim. Nosce te ipsum.  Baskalarini doyurmak marifet degil anlayacagin. Ayrica mutemadiyen alcak gonullu gorunme caban midemi bulandiriyor. Herkes biraz kotudur ve kendini sevdirebilmek icin kendine ve hatta bana bile yalan soylemeye calisman cok acinasi. Zavalli Bruce, boylece sana her gecen gun daha cok aciyorum. Oysa cok guzel bir cift olabilirdik. Zaten kendimi herhangi biriyle birlestirme dusuncesi bile geceye donmeme sebep oluyor. Ben özgür olmak istiyorum.

Varligini Bruce, cok derin bir sevgiyle oksayabilirdim. Ama terliklerini yerde suruyerek gezmeyi ogrenmemekte diretiyorsun. Secmedigin icin degil, kendine bu secenegi sunmadigin icin igreniyorum gucsuzlugunden. Siki bir saplaga ihtiyacim oldugunu dusunmuyor musun? Neyse bebegim, haydi yatagimiza donelim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder