17 Mart 2016 Perşembe

gokyuzu

" Sevgi, bir kişinin, kendisini bekleyen bir kişinin kendisini beklediğini, bilmesidir. "
ya da
"Bu yüzden düşünmüştüm, senin ile benim 'beyinlerimizle sevişebilme' olanağını
-- olanaklı olmalıydı, bu... "
Baska bir sey dusunemiyorum. Bu hissin baska bir hisse donusmesini istemiyorum. Kaybetmek, hayal kirikligina ugramak, agrimak, dusmek, suphelenmek, sahipsizlenmek, yalnizlasmak, toparlanamamak, hayata ve hissizlige yeniden alisamamak, var olmamis gibi yapmak hissetmek yasamak, sersemlesmek, surintrepeter ediyor olmak, yorulmak, yormak, aci vermek, anlasilamamak, anlamamak, reddedilmek, cocuklasmak, karamsarlasmak, takip edememek, onaylanmamak, dislanmak, tercih edilmemek, alay edilmek, korkmak, sevilmemek, istenmemek degil beni mesgul eden. Dusunmek bile var ediyor tum bunlari. Oysa ben yalnizca bu hissin baska bir hisse donusmesini istemiyorum. Basit.
Dinazorlarin donusu, yazmak istemistim ve de hayvanlari sevelim. Keske sarabim olsaydi biraz, sagligina sekerim. Icimdeki cocuksu coskuya anlam vermek istemiyorum. Varligi yeterince tatminkar. Ama aynaya baktigimda hissettigim Sey'i gormemek beni her seferinde biraz daha uzmeye basladi. Sen benim aynamda ne goruyorsun ? En derin felsefe sorusu budur iste. Sozcuklerde degil vucutsal zaman carpismalarinda, surekli degistigi icin varligi detekte edilemeyen, bu yuzden de rasyonellestirilemeyen, yalnizca sezilebilen bir sey. Baska birinin algisinda var olmak. Aynam bunu gostermekten aciz. Vaz gecmeyecegim. Gozlerindeki bahara inanmaktan usanmayacagim. Evlilik yemini gibi oldu galiba, gavur dilinde cok sey anlatabilirdi. Tanrimin capkinca gulumsedigini gorebiliyorum. Sonumuz hayrolsun. 
Bir sey daha var. Yoktan yaratilan hikayelerden cok hoslandigim malumumuz. Avokado sevmeye zorlandim mesela burda. Kafeste yasamayi, kus'sallanmayi, onlarla paternaliste iliskiler kurmamayi, besleyip buyutmektense salivermeyi; cizdigim resimleri cope atmayi, gozlerimi kisarak bakmayi, omuzlarimi dusurmeyi, sakinlesmeyi, vefasizlasmayi, ayça yaratiminin bir surec oldugunu ve terk edilemedigini ogrendim. Birileri oturtup gozyuzunu izletti. Cok onemli seyler soyluyorum aslinda bu hikayeye dair ama uyurgezer sayiklamalari duyuyorsunuz. Sevmek cok degerli sevgili dostlar, asiklarim, cocuklarim.. 
"Kendi olarak sana gelen" Ben buyum iste. 
- dizeler Oruc Aruoba'dan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder